Uue meedia mõju traditsioonilisele

Tänu tehnoloogilise arengule, meie põlvkond nüüd suudab kasutada terminit "Uus meedia". Ajalehtede ja televisiooni asemel meil on nüüd kõigiks eesmärkideks Internet. Klassikaalised meediaalikad ei ole aga kadunud, kuid Interneti eksistreerimine muutis neid tunduvalt.

Ühest küljest, meedia muutus avatumaks ja vabamaks. Enne Interneti, suured firmad kontrollisid informatsiooni voolu täielikult, sest keegi teine ei suutnud oma arvamust väljendada. Kuid tänapäeval, ükskõik mis inimene, kelllel on internetiühendus, saab kirjeldada oma vaatenurka sotsiaalmeedias, andes igaühele võimaluse seda lugeda. Seega infomonopol oli hävitatud. 

Teisest küljest, loomulikult traditsiooniline meedia pidi kohanema uue olukorraga. Suuremad brändid, näiteks BBC ja The Times, kolisid Internetti. Püüdes konkurentsi vastu pidada, valeuudised said võimaluse levima sealhulgas ka nendel veebilehtedel. 


Comments

Popular posts from this blog

Copyleft

Tuntud IT-juhid

Vananenud tehnoloogiad